Следете най - изгодните оферти за пътуване тук!

Кушадасъ- "Птичия остров"

Турция, винаги ме  епривличала като дестинация и миналата година за първи път имах възможност да я посетя. За дестинация си избрахме Кушадасъ- стори ми се , че може да ни предложи хубави възможности!
тръгнахме около обед от София, и след около 5 часа вече влизахме в Турция. На път за Кушадасъ- минахме през Одрин, но вече беше тъмно и набързо успяхме да зърнем през прозореца на автобуса самия град. На дарданелите пристигнахме рано сутринта- имаше страшно много коли, автобису и камиони, които чакаха ферибота, за да преминат към Мала Азия от Европа. Времето беше страхотно и на самия ферибот полъхваше лек ветрец. Когато наближихме Измир, знаехме че сме съвсем близо до нашата дестинация. измир ни се видя огромен град и слънцето го огряваше от всички страни.
В Кушадасъ стигнахме сутринта към 9-10, настанихме се в хотела, който беше на центъра, и веднага излязохме на обиколка из града. Понеже беше рано, града още се пробуждаше- бяхме съвсем близо до яхтеното пристианище, където се виждаха флагове от различни държави- италиански, британски, американски.... От противоположната страна се виждаше самото пристанище на Кушадасъ, където всяка сутрин пристигаха големи крузови кораби и остава за поне 2 дена.
Кушадасъ е съвсем близо до остров Самос, Гърция, на другия ден решихме да го посетим. Веднага се усети духа на православието и Европа, въпреки, че са само на 1 час път с ферибот. Плажовете са страхотно чисти , както и водата, но е много каменисто.
Близо до Кушадасъ се намира природния феномен- Памуккале- снежно бели скали пълни с лечебна кал. Температурите бяха над 50 градуса по целзий, но това не ни попречи да се разходим боси по камъните, задължително е да си събуем обувките!
Една от вечерите, посетихме "Птичия остров", в Кушадасъ, разположен отстрани на самия град- свързан е с мост към сушата и е много лесно достъпен. Целият остров е обраден от старинна стена от където се вижда част от Кушадасъ- в превод от турски означава Птичи остров.
Самият курорт предлага места за разходка, за пазаруване, за хранене- типични турски вечери и яденета.
времето в кушадасъ е винаги хубаво и смокините им са страхотни!