Следете най - изгодните оферти за пътуване тук!

Най-красивото приключение

Едно пътуване ще ми напомня винаги, че животът може да бъде и много красив...

Случи се веднага след сватбата ни - на следващия ден се качихме в колата (въпреки че ни беше малко лошо...) и поехме към първата дестинация - Загреб, Хърватска. Имахме планувана една вечер там и не успяхме да видим много от града, но прекарахме страхотно в уникален хотел, а и след 8-те часа път нямахме много сили за нищо. По-интересното предстоеше на следващия ден - втората дестинация от програмата и много чакана от мен - красив замък в Оточец, Словения. Страната бе колкото малка, толкова и красива. Изненадах се от красотите, които видяхме. Пристигнахме към обяд, настанихме се в замъка и потеглихме опознаваме околностите. Всичко беше много подредено, много зелено и много спокойно.

Разгледахме и близките селца и градчета като Ново Место. Няма да ми стигнат думите да опиша какво видяхме и как прекарахме и мисля, че всеки трябва да отиде и да види с очите си.

И тук прекарахме една вечер и на следващия ден потеглихме за Италия. Преди да излезем от Словения, обаче, минахме и през една от забележителностите на страната - пещерата Постоянска Яма. Уникално преживяване! В пещерата пътуваш с влакче около 2 км до зоната, в която се разглежда и след това излизаш със същото влакче. В пещерата може да се види и още нещо интересно - рибата - човек.

Първата ни спирка в Италия беше Венеция (няма да има учудени вероятно :))

Не успяхме да се повозим точно на гондола както става във филмите, но всичко, което видяхме ни беше предостатъчно, за да можем спокойно да поемем нататък.

Очакваше ни града на Ромео и Жулиета - Верона. Видяхме къщата на Жулиета, написахме си имената на стената и дори написахме писмо до самата нея :) - в къщата имаше монитори, на които можеш да изпратиш писмо. Много красиво преживяване. Отидохме и до един увеселителен парк близо до Верона - Гардаланд, където се забавлявахме почти цял ден.

След Верона се насочихме обратно към България, но пътуването ни не свършва дотук.

Първата ни спирка в красивата ни страна беше Боженци - едно от най-любимите ми места. Красиво селце близо до Габрово, архитектурен резерват - изключително спокойно и магическо място (поне за мен е така...)

След кратка почивка в това райско кътче потеглихме към черноморския ни бряг. Няма да разказвам за седмицата там, защото много хора познават Бургас, Обзор и Златни Пясъци. :)

Това бяха моите две седмици почивка от миналото лято (в съчетание със сватбено пътешествие). Видях страхотни неща и преживях уникални моменти. Всеки, който обича света трябва поне веднъж в живота си да види тези места.