Следете най - изгодните оферти за пътуване тук!

Сандански-Кавала-Тасос

Началото ни май месец ни зарадва с многото почивни дни, които веднага решихме да използваме- Да пътуваме! Дестинацията беше лесна за избиране- Гърция, не бяхме ходили там. Нашата отправна точка беше Сандански. Градът е много топъл, пълен с туристи, всички заведения препълнени... Настанихме се в нашия хотел, който беше точно на 1 крачка от центъра. От терасата се вижда парк-алеята, която извежда към хотел "Сандански".
На другия ден рано сутринта тръгнахме за КПП Кулата. От Сандански потеглихме точно в 9, като преди това добре бяхме закусили :) До Кулата са точно 20 км. и минахме бързо проверките, имаше само 2 коли пред нас и пресякохме границата с Гърция.
Пътят до Кулата беше доста добър, но като навлязохме в Гърция ни посрещна още по-добър път и асфалт. Песен!!!! Започнахме да следваме табелките за тесалоники (солун), но после се отделихме за Драма и Кавала. Нямахме никакви пречки или произшествия по пътя, Слава Богу! Наближавахме Кавала, защото започна да се усеща морския въздух! Но пред нас все още се виждаше планина.... Чудехме се какво става, но бяхме сигурни, че от другата страна на хълма ни чака морето!
И наистина, веднага щом го преминахме пред нас се откри стръмен склон и едно спускане към морето.
В Кавала всички бяха паркирали, където намерят! И ние решихме да оставим колата точно до пристанището. Градът ми хареса, защото е чист и подреден. Вижда се крепостната стена, зад която е стария град.
Веднага се отправихме към пристанището, за да проверим как можем да стигнем до остров Тасос, следващата ни дестинация. Имаше ферибот, който тръгваше след около час, така че успяхме да си купим билети. Пътят до Тасос беше около час, там акустирахме в Принос- доста малко селце, но с много симпатични ресторантчета и хотелчета. Плажът им е доста малък и с не толкова хубав пясък, като по нашето Черноморие. Точно за 30-40 минути бяхме обиколили навсякъде по централната улица- толкова е малко всичко, и вевднага се насочихме към едно от симпатичните ресторантчета- "При Зорба". Естествено си поръчахме Тадзики и няколко вида риба и морски дарове, които бяха приготвени страхотно! Облизахме си пръстите. След обяд имахме точно около 30 минути за сувенири и се насочихме към ферибота, който отново ни отведе в Кавала.
тръгнахме към стария град- улиците са страшно тесни и е истинско предизвикателство да се паркира и шофира оттам. Откриват се хубави гледки пред нас от високото.
Понеже времето напредваше, се отправихме към колата- тръгваме си за България.
На връщане изпуснахме отбивката за тесалоники, и тръгнахме директно към Драма, а не трябваше.Пътят до там е планински. Минахме през града- много хубав и оживен, видяхме табелите за Илинден-Екзохи, но ние искахме да си излезем на Кулата.
На КПП Кулата минахме към 11 вечерта, отново нямаше коли и никакви задръствания. прибрахме се в Сандански приятно изморени.