Пътеписи за Италия

ЗАЩОТО НЕ Е ЗА ИЗПУСКАНЕ! Привлякоха ме евтините самолетни билети и туризъм крастата ми. Все не ме свърта на едно място (защото дори на попрището жизнено в средата, не съм убедана че съм на пра...
Отдавна, моето семейство и аз мечтаехме да отидем до Венеция. Посещавайки Венеция сметнах, че синът ми, който е ученик в художествената гимназия, ще има уникалната възможност да се запознае с о...
По-нататък стигнах до рехавите останки от базилика Юлия. Започната от Цезар и довършена от Октавиан, тази публична сграда е изпълнявала доста разнообразни функции в началото на І век. Тук са се пр...
Първото нещо, което изникна пред мен, когато се спуснах от Палатин, беше арката на Тит. Впечатляваща наистина, но не колкото тази на Константин. За мен обаче е по-интересна историята свързана с таз...
Болоня е сравнително нова дестинация на Wizzair и сякаш непозната и неоткрита. Решихме да отидем именно там, защото все пак е Италия и все пак цената на билетите, която платихме беше повече от изгодна...
Изкарах има няма три цигари време, седнал върху древния камък, в разглеждане на картата и щом реших на къде да дръпна, в мигом скокнах и поех по едни стъпала нагоре. По едно време мярнах Колизеума в д...
На сутринта, къде заради наченките на махмурлук, къде заради очакваната от сума ти време среща с най-желаното, обичайните боклуци из улиците на Рим не ми направиха никакво впечатление.След няколко спи...
Първа екскурзия зад граница с дете или с много деца!!! Това беше нашата екскурзия до Италия за участие във фестивала " ОРФЕЙ В ИТАЛИЯ" (една инициатива на арт център Кърнолски). Впечатления ...
Накрая някак успяхме да се вдигнем,  да се спуснем по едни стъпала, да изскочим на улицата и да поемем към Марсово поле.Денят постепенно си отиваше и площад св. Петър се беше поизпразнил откъм...
Романтиката изчезна на другия ден, когато скокнахме до Ватиканските музеи. Сигурно знаете, че Ватикана е опасана с високи крепостни стени, способни да спрат и имперска канонерка от „Междузвездни...
Знаех обаче, накъде ще вървим след като излязохме от св. Петър –към крепостта Сант Анжело. От базиликата се върви все направо на изток по Via dela Concilazione и след има няма километър се стига...
Към първата част На другия ден, росни и свежи се опитахме да се изметкаме на метрото за да отидем до площад „Св.Петър”. Другите от компанията държаха да видят папата, който се появява вся...
В пика на завърналата се в средата на март люта зима ние с Петя и наше приятелско семейство потеглихме към място с повече слънце и топлина. Не, не беше Раротонга, но пък беше дестинация, която ако има...
Безкрайна приказка      Обичате ли приказки? Ако е така, Тоскана ще ви накара да се влюбите в нея завинаги! Винаги съм мечтала да посетя Италия и най-вече обл...